Monday, October 22, 2012

Happy Happy 25th Birthday, Marsha!

  
Hi everyone! Happy Monday! Vandaag wil ik de verjaardagskaart voor Marsha laten zien. Ze is vandaag jarig. Happy Happy 25th Birthday, Marsha! Have a wonderful day!
 
Wat is het weekend toch altijd snel voorbij, he? Qua weer was het een prachtig weekend, het was warm en zonnig. Ik heb nog nooit zoveel mensen op de fiets of aan de wandel gezien hier in het park in onze buurt. Helaas vanuit Canada komt er koude lucht onze richting op. Ze voorspellen dat het volgend weekend een stuk kouder wordt.
 
Op het moment zijn de "Burning Bushes" (= Euonymus Alatus) werkelijk schitterend! Die kleur rood ... ECHT ongelovelijk!  I really LOVE the amazing colors of this season!
 
Thanks for visiting! Take care and have a wonderful week!
 
Hugs, Laura  
 
 
 
 
If you want, double click on picture for a better view. 
 
 
 
 
 

7 comments:

  1. mooie kaart heb je weer gemaakt!!

    Herfst kleuren is zó mooi!
    met de rood/geel en oranje tinten.ik geniet volop!

    lieve groet,Gerrie

    ReplyDelete
  2. Wow wat een kleuren Laura, je hebt de Indian Summer on your doorstep lijkt het wel! Ook hier is het heerlijk maar net als bij jou ..de kou komt er aan (zo een zin in!!).
    Leuke kaart heb je gemaakt en ik wil je graag danken voor je warme woorden op mijn blog, doet me goed! Het is zo'n fijn en warm gezin en het afscheid was zo mooi zaterdag, we zijn allemaal met een goed gevoel uit ekaar gegaan en kunnen het een heel mooi plekje geven.

    Liefs, Irene

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige kaart, ik vind de kleurenpracht in de herfst ook zo mooi.

    Groetjes

    ReplyDelete
  4. een heel erg leuk en mooi kaartje ! top !
    prachtige foto's heb je daar ook nog !
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk kaartje!Daar zal Marsha vast blij mee zijn.
    Mooie foto's heb je!Prachtig al dat rood.

    Groetjes,
    Simone

    ReplyDelete
  6. Wat een mooie kaart en je foto's zijn prachtig.
    Wat een mooie kleur, schitterend.

    Groetjes Henriette

    ReplyDelete
  7. Wat een superrrr kaart en je foto's zijn prachtig
    Wat een mooie kleur en omgeving Laura
    groetjes lenny

    ReplyDelete