Sunday, September 8, 2013

Because I care ...


Hallo allemaal! Happy Sunday! Het is vandaag een heel ander weertje dan de laatste weken he? De bloemen in de tuin kunnen het wel goed gebruiken toch? Inmiddels komt de zon weer tevoorschijn, heerlijk! Ik heb me even teruggetrokken op mijn hobbyzolder en heb mijn Stampin' Up! stempelset "French Foliage" er maar even bijgepakt en een kleurrijk herfstkaartje gemaakt. Het was eigenlijk de bedoeling om een paar uitnodigingskaarten te maken (mijn moeder heeft er 25 besteld!) en het feest is aan het eind van deze maand, dus enige haast is wel geboden. (Heeft er iemand nog leuke ideetjes voor een "snelle" uitnodigingskaart voor me?) Meestal lukt het onder enige druk wat beter bij mij, hahaha! Wish me luck! 

Hugs, Laura 



3 comments:

  1. Prachtige kaart Laura, ik hou wel van de herfstkleuren en die regen was meer dan welkom voor de tuin!!
    Een ideetje voor jou......hahha dat heb jij zo niet nodig, daar kom je zelf wel uit en ik ben heel benieuwd wat het gaat worden!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt in warme herfstkleuren...mss kan pinterest je op weg helpen?

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. Prachtig Laura, een mooie kaart in warme herfstkleurtjes.
    Helemaal super.
    Laura is back.
    Zoals Hermien al zegt, op Pinterest, daar zou ik het ook gaan zoeken.
    Succes.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete