Monday, September 16, 2013

Pompoenen en nog eens pompoenen ...


Hi there! Happy Monday! Wat een onstuimig herfstdagje vandaag he? Zon, regen en wind de hele dag door. Vanmorgen heb ik bezoekje gebracht aan een pompoenboerderij in Bocholt, Duitsland, en een paar mooie pompoenen gescoord. Ik kreeg echt even weer het gevoel dat ik in Amerika was. Ik heb maar even wat decoratie voor op tafel gemaakt. Het huis en de tuin is nu helemaal in herfstsfeer. Toch best een mooi seizoen de herfst!

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog! Een hele fijne week! 

Hugs, Laura 


PS 
Deze schitterende krans van sierappeltjes kreeg ik van mijn zus Julia. Wat een leuke verrassing! Bedankt Julia! 











3 comments:

  1. Wowwwwwww wat een mooie foto's en je zal het best missen Amerika
    groetjes lenny

    ReplyDelete
  2. mooie foto's en wat heeft je zus een prachtige krans gemaakt!
    en euh leuke foto's

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  3. Wat heb je weer leuke foto's om ons te laten zien.
    Super zeg, echt iets gezellig om naartoe te gaan.
    'k Denk niet dat dit in België te vinden is.
    Het kransje van je zus vind ik ook schitterend.
    Je tuintje zal al mooi in herfstsfeer aangekleed zijn.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete