Tuesday, January 21, 2014

Handmade by Geertje ...


Even stilstaan bij deze dag ... alweer 1 jaar geleden ... 

Bij deze wens ik de familie en vrienden van Geertje Bootsma-Roelevink heel veel sterkte vandaag. Wat een groot gemis! Dit mooie Magnolia-kaartje, handmade by Geertje, mocht ik pas geleden vergezeld van een pakket met hobbyspullen ontvangen van haar moeder, zus en drie dochters. Heel erg bedankt hiervoor! Ik ben nog steeds sprakeloos ... zo speciaal van de ene hobbyvriendin aan de andere ... Het pakket was eerst naar ons woonadres Amerika gestuurd, maar is toch via een omweg (en mede dankzij Geertje’s moeder) helemaal compleet op ons adres in Nederland aangekomen. 

Wat komen we toch veel leuke en lieve mensen tegen door onze mooie hobby ... ben er best dankbaar voor! 

Big hugs, Laura 

2 comments:

  1. Ik word even stil van je berichtje Laura.
    Ik ken Geertje niet, maar afscheid nemen is altijd wel voor iemand een groot gemis. Zo triest.
    Toch leuk dat je zo'n mooi aandenken gekregen hebt.
    Liefs,
    Carla

    ReplyDelete
  2. wat een mooi aandenken van Geertje..
    word er even stil van..

    liefs,Gerrie

    ReplyDelete