Saturday, February 1, 2014

I’m so grateful there’s you in the world ...


Hallo allemaal! We hebben weer weekend! Altijd fijn! Dit keer heb ik niet 1 maar 2 kaartjes om te laten zien. De inspiratie voor de kleuren zwart, wit en grijs kreeg ik door dit mooie serviesgoed. (voor mijn verjaardag gekregen). 

Voor het maken van deze kaarten heb ik de Heat Tool van Stampin’ Up! gebruikt voor het embossen van de witte bloemen (“Elements of Style” SU stempelset) en ook de SU embossing folders (o.a. "Delicate Designs", emboss card edges) voor het Basic Gray cardstock. Ook heb ik gebruik gemaakt van de “Chalk Talk” SU stempelset. Deze tekststempel is toch echt helemaal te gek: “I’m so grateful there’s you in the world ... ik weet wel een aantal mensen, die ik zo’n kaartje kan sturen. 

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer! Een heel fijn weekend! 

Hugs, Laura








Goed nieuws: 
Stampin’ Up! heeft een nieuw product in haar assortiment: the Texture Boutique Embossing Machine (aanschafprijs 35.95 euro)
 Een handig apparaat om mee te embossen, je kunt er niet mee stanzen zoals met de Big Shot.

Ga naar deze site voor het introductiefilmpje: 
http://www.youtube.com/watch?v=jF1y2cECf3M&feature=player_embedded

Voor meer informatie, voor het bijwonen van een workshop of voor het bestellen van Stampin’ Up! producten kun je contact met mij opnemen via: laura9565@hotmail.nl

4 comments:

  1. super leuke kaarten Laura!

    zwart wit is best wel mooi!

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. Leuke kopjes heb je gekregen Laura en wat enig dat daar de inspiratie voor deze mooie kaarten van kwam!!!

    xx rene

    ReplyDelete
  3. Waar je niet al inspiratie van kan krijgen Laura, de kaartjes zijn heel mooi geworden

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  4. Wow, Laura, dit is een reeks prachtige kaarten!
    Groetjes, Ann C

    ReplyDelete