Saturday, March 22, 2014

Bloemen van papier (SU Spiral Flower Die)


Hallo allemaal! I DID IT! Ja, ik ben om, ik heb met m.b.v. de Big Shot en de Stampin’ Up! Spiral Flower Die een aantal bloemetjes van papier gemaakt. Ik was bang dat ik er niet genoeg geduld voor zou hebben om deze te maken, maar het is juist super leuk en het worden echt hele leuke bloemetjes. Ik heb er al 10 gemaakt, dus wie weet misschien krijgen jullie binnenkort toch nog een bloemenkrans te zien! 


De kadootjes voor de jarige (in de mason jar heb ik een theelichtje en een zwart-wit foto gedaan voor het vintage effect): 


De tekst achterop de foto: 
Those we love don’t go away,
They walk beside us every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed and very dear."

Vandaag heb ik genoten van een dagje Limburg. Ik was door mijn schoonzus uitgenodigd voor een high tea ter gelegenheid van haar 50e verjaardag @de Pastorie in Roermond: 





Misschien een leuk idee een high tea in combinatie met een SU workshop kaarten maken! Wie o wie lijkt dit wel leuk? 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en een heel fijn weekend!

Hugs, Laura 



1 comment:

  1. De bloemetjes zijn heel mooi Laura.
    Ik denk toch dat je hier heel geduldig moet voor zijn.
    Als dit niet goed moest gaan zouden ze bij nogal vliegen.
    Toch niet echt mijn ding denk ik, alhoewel ik het heel mooi vind.
    En dat ziet er daar een gezellig theekransje uit.
    Jullie hebben er vast van genoten.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete