Monday, May 25, 2015

SWAPS - Dutch Regional Event Stampin’ Up! 2015



Hallo allemaal! Zoals beloofd, hierbij een overzichtsfoto van de swaps (de ruilkadootjes). 


Vanmorgen heb ik mijn kaartje van het project in Duiven verder afgemaakt en nog een paar kaarten en labels extra gemaakt. De gebruikte nieuwe stempelsets zijn: “Awesomely Artistic” en “One Big Meaning”. Echt leuk dat we deze stempels konden uitproberen. Het enige nadeel is dat als je er eenmaal mee gewerkt hebt, je meteen het gevoel krijgt dat je deze stempels unbedingt nodig hebt lol! 





Ik ben helemaal blij met de Duitse versie van de Stampin’ Up! catalogus! Ik kon er tijdens de meeting 1 ruilen voor een Engelse versie. Helemaal leuk toch! Nu kan er bij mij ook door de Duitse catalogus worden gebladerd en kunnen er Duitse tekststempels etc. worden bewonderd en besteld.  


Na afloop van de meeting kregen we dit mee naar huis: 


Wil je er volgend jaar zelf graag bij zijn en heb je interesse om zelf Stampin’ Up! demonstratrice te worden? Stuur me dan even een berichtje, dan kan ik je meer informatie hierover geven. 

Een hele fijne dag! Geniet van het extra lange weekend!

Hugs, Laura 







1 comment:

  1. Het ziet er allemaal weer zo leuk uit Laura.
    Ga maar lekker door met je Stampin up demontraties.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete