Wednesday, August 19, 2015

"Winter Wishes" gift set - Stampin’ Up!


Hallo allemaal! Ja, ik weet het, het past totaal niet bij deze mooie zonnige dag hahaha. Toch wil ik graag deze gift set: een kerstkaart en een weckfles gevuld met kerstlabels laten zien. Ik heb hiervoor de nieuwe stempelset “Winter Wishes” van Stampin’ Up! gebruikt. Deze set is verkrijgbaar vanaf 1 september 2015 en staat in de nieuwe herfst/winter catalogus. 

Binnenkort geef ik een workshop “Winter Wishes”. We gaan dan deze gift set (= 1 weckfles + verpakking gevuld met 4 kerstlabels en 1 kerstkaart) maken.
Heb je interesse om aan deze workshop deel te nemen of wil je het workshopschema voor de komende maanden ontvangen, stuur dan even een email naar:

laura9565@hotmail.nl 


Dit is mijn eerste kerstkaart voor dit seizoen:



Jullie zullen wel denken, die paper lunch bags en de glazen potten blijven maar voorbij komen bij Laura! Ik kan het echt niet helpen, ik vind ze gewoon TE leuk! Ze zijn werkelijk overal voor te gebruiken! 


(als je op de foto klikt, krijg je een wat groter exemplaar te zien)


De weckfles met inhoud:


Deze kaart heb ik gemaakt naar het voorbeeld van de catalogus/blz. 13: 


De hele verzameling bij elkaar: 








1 comment: